Com sorgeix el projecte

En el 2001, la nostra Presidenta i principal impulsora de la pròpia fundació i el seu projecte Flor de Vida, va ser una de les tantes persones afectades pel càncer de mama. Des del mateix moment en què el seu estat físic l'hi va permetre, va començar la seva particular lluita contra la malaltia. Inspirada en altres dones que gràcies a la seva posició social o econòmica van subvencionar o van recolzar des de diferents facetes la lluita contra el càncer de mama, la nostra fundadora va buscar en la seva entorn de tot un seguit de persones i empreses que s'unissin al seu projecte solidari, para des de la part més anònima de la societat poder aglutinar esforços i així poder finançar la investigació contra el càncer de mama i obtenir els recursos necessaris para en un futur no gaire llunyà poder crear tot un seguit de centres especialitzats a donar suport emocional i informatiu al col·lectiu de persones afectades directa o indirectament per la malaltia.

El Projecte Flor de Vida

El Projecte Flor de Vida ha creat una joia emblema amb el qual recaptarà fons mitjançant la venda, una joia solidària que pretén convertir-se en símbol de la lluita contra el càncer. El Dissenyador que va crear la peça emblemàtica, ha renunciat a tots els drets de propietat intel·lectual i de benefici industrial en favor de la Fundació, a més el grup Le Cadó mitjançant la seva empresa Pérez González, s.l subministrarà tota la col·lecció de peces emblemàtiques al seu pur cost de producció perquè els beneficis de comercialització de les mateixes es destinin íntegrament per fi propi del projecto Flor de Vida.. Un de les principals finalitats de la Fundació serà Col·laborar amb la AECC i altres institucions referents en la investigació o tractament de la malaltia. Totes tenen com a vincle directe, la malaltia del càncer de mama malaltia amb un alt índex d'afectació en la dona, per la qual cosa és un nínxol social molt sensibilitzat.- No obstant això la Fundació le Cadó i el seu projecte Flor de Vida se centrarà exclusivament en la lluita contra el càncer de mama, concentrant esforços i recursos econòmics directament en el suport i investigació d'aquesta malaltia de forma exclusiva.

Objectius del projecte

Fundació Le Cadó* (Fundació el regal i que millor regal hi ha, que la vida, l'esperança de poder seguir endavant després de superar una greu malaltia). Aquesta entitat assessorada per professionals que treballen en la lluita contra el càncer de mama, serà l'encarregada de distribuir els ingressos generats i auditats pel projecte Flor de Vida, entre els Centres d'Investigació directament vinculats en aquesta lluita o Institucions afins al projecte (*AECC,altres Fundacions del mateix àmbit, etc..). Mai es perdrà el control dels recursos generats i així es mantindrà viu l'interès de les associacions i/o entitats beneficiades. En ser una organització independent no hem d'esperar l'aprovació de cap organisme per autoritzar el projecte i la seva corresponent campanya. El que vulgui unir-se al projecte ho farà com a patró, col·laborador o benefactor, mai com a estament amb facultat de decisió. Crear sinergies de col·laboració i notorietat. Possibilitat de crear esdeveniments i fer copartícips als personatges amb els quals tenim tracte: Els dissenyadors de moda: el seu públic objectiu és el sector de moda femení. Revistes femenines molt sensibilitzades amb el tema Proveïdors de tots els àmbits que establirien preus especials amb la finalitat de col·laborar Recerca de suports institucionals, amb una fi d'increment de notorietat Establir vincles amb professionals del món de la medicina perquè donin el seu suport al projecte Buscar cares públiques que es prestin a donar la seva imatge En resum, intentar crear un projecte solidari que ens situï en el panorama nacional com una Fundació referent en la lluita contra el càncer de mama. EL NOSTRE EMBLEMA HA DE SER UNA PEÇA PROU SIGNIFICATIVA QUE PUGUI DEMOSTRAR LA IMPLICACIÓ DEL PORTADOR EN EL PROJECTE SOLIDARI. *Cadeau- en francès regal, es pronuncia en espanyol *cadó.